0 товарів, 0 грн

Гарантія Grundfos Sololift2

Як виглядає оригінальний гарантійний талон Grundfos?

Гарантія Grundfos Sololift2 поширюється на все обладнання, яке укомплектоване гарантійним талоном. Оригінальний талон повинен мати:

• голограму;

• серійний номер і штрихкод, що співпадає з вказаним на упаковці і обладнанні;

• логотип компанії Grundfos;

• поля для відміток про дату продажу і терміні гарантії.   

   Якщо хоч один з наведених параметрів відсутня, то можливо, вам намагаються продати підробку або контрафакт. На такі каналізаційні станції гарантія поширюватися не буде, тому в разі поломки поточний або капітальний ремонт доведеться робити за власні гроші.

Особливості надання гарантії

   Якщо каналізаційна установка Grundfos Sololift2 знаходиться в сервісному центрі, то час ремонту доплюсовивается до початкового терміну гарантії. Цей термін обчислюється безпосередньо з дня звернення клієнта в СЦ і до дня видачі відремонтованого обладнання з ремонту.

   Якщо деталі, механізми або механічні вузли були замінені при негарантійний ремонті, то гарантія поширюється тільки на них. Зазвичай вона не перевищує 12 місяців.

   Крім оригінального гарантійного талона, клієнт повинен надати в сервісну службу чек, який підтверджує факт і дату покупки каналізаційної станції. Якщо пристрій раніше вже було піддано гарантійного ремонту, то до нього додаються копії сервісний протокол.

   Ремонт і заміна вузлів устаткування при гарантійних випадках виконується безкоштовно, але тільки якщо клієнт звертається з проблемою в СЦ в період дії гарантії. У разі направлення письмової претензії продавцеві обладнання він зобов'язаний перенаправити її в найближчий сервісний центр.

 

У яких випадках гарантія на Grundfos Sololift2 не поширюється?

   Гарантійні зобов'язання не будуть поширюватися на обладнання Grundfos Sololift2, яка не укомплектовано правильно заповненим і оригінальним гарантійним талоном, що мають голограму і серійний номер, аналогічний нанесеному на насос. Крім цього, гарантія анулюється в таких випадках:

• обладнання було неправильно підключено або введено в експлуатацію;

• каналізаційний насос запущений і використовується без присутності в системі води чи іншої рідини;

• електроживлення, що використовується при роботі агрегату, не відповідало нормативам;

• пристрій має механічні пошкодження, отримані під час транспортування, установки або використання;

 

• каналізаційна станція розбиралася особою, яка не має відношення до СЦ;

• в разі проведення повторного ремонту не прикладений сервісний протокол про виконані раніше роботах.

   Послуги з гарантійного ремонту не можуть бути надані клієнту в разі його відмови привезти насосну станцію для проведення діагностики поломки та виявлення її причини.

 

   Щоб уникнути проблем з втратою гарантії, каналізаційні станції Grundfos Sololift2 повинні монтуватися на об'єкті і вводиться в експлуатацію виключно ліцензованими спеціалістами. Це дозволить бути впевненими в тому, що всі роботи були виконані правильно і з дотриманням вимог нормативів. При такому підході насосне обладнання буде служити максимально довго і надійно.

Зворотний дзвінок